본문 바로가기
Elen's VOD/MLB Highlights

[TEX] (마이크) 트라웃 낚시... {(Mike)Trout Fishing...}

by ♥Elen_Mir 2016. 5. 1.

[Link : m.mlb.com]



















아 놔... 이 팀은 다 같이 개그로 전업하려나보다... ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

레인저스 캡틴... 내 익히 그대의 명성을 알고는 있었으나, 이거 어쩔거야... 트라웃 웃는 것 보소... ㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎ

다음엔 벨트레와의 퍼포먼스도 함께 기대해보겠음... ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


{Ah, I think this team's members change to comedian with all together... >.<

Rangers captain... I fully knew your reputation, what's this... See Trout's smiling... ^.^

The next time, I'll expect with Beltre's performance... :) } 





# 검색해보니 어류 중에 트라웃이라는 이름을 가진 종류가 꽤 있는 듯... 낚시법 조회화면 꽤 많은 자료가 나온다... 

아마도 그거 빗대서 한 퍼포먼스인 듯? ㅋㅋㅋㅋㅋ


(I search, it seems there are many fish sort having name of Trout in fish... If it searches fishing method, there're pretty much data...

Maybe they show a performance metaphorically about that? ~_~)





[현지시간  2016. 04. 30  Texas Rangers vs LA Angels  at Globe Life Park in Arlington]

댓글