본문 바로가기
Elen's VOD/MLB Highlights

[SF] 실버 슬러거의 위엄...!!! (The Silver Slugger's dignity...!!!)

by ♥Elen_Mir 2016. 4. 11.







<출처 : MLB.com>











'뭐 이쯤이야... 이제 슬슬 시작해볼까....'


(It's just a normal... Do I softly start late...)





역시 전년도 NL 투수 실버 슬러거 수상자답게 올해도 일찌감치 홈런을 신고했다.

그런데 뭐 자신에게 홈런 쯤은 아무것도 아닌 듯 무심한 표정으로 일관하고 있는 매드범!!!

동료들이 더 기뻐하고, 특히 우리 포지님이 너무나 환하게 웃어주고 있다... ㅎㅎㅎㅎㅎ


어제 나온 홈런이기는 한데 그냥 넋 놓고 있다가 이제서야 이렇게 정리를...


(He also reported home-run early this year as he won pitcher sliver slugger of NL last year.

But Madbum being consistent indifference face like home-run is nothing to him!!!

His co-workers are pleased more, especially my Posey is smiling very bright... >.<


This's home-run to come yesterday, but I'm vacantly and I do arrangement like this lately...)



마에다가 시즌 첫 등판에서 홈런을 쳤는데 이거 올해 매드범의 강력한 경쟁자가 나타난 것은 아닌가 생각하고 있던 찰나...

며칠 지나지 않아 범가너도 홈런을 신고했다. (오늘은 아리에타도 투런 장착... 이거 어찌되는겨... -_-;;;)

그것도 상대 투수가 클레이튼 커쇼!!! 커쇼도 웃는다... ㅋㅋㅋ

게다가 무려 커쇼에게 친 홈런이 이번이 처음이 아니라 2번째란다.... 그래서 커쇼가 그러려니 하는 듯... ㅎㅎㅎ

이에 더해 여긴 최고의 투수 친화적인 구장으로 유명한 AT&T Park~~~~!!!


{Maeda hit home-run at the first start pitching of this season, I'm thinking 'does powerful rival of him happen this year', but...

Bumgarner reported home-run within a few days after then. (Today Arrieta also records two-run blast... What's the matter... -_-;;)

And the pitcher of opposition is Clayton Kershaw!!! Kershaw smiles.... :)

Besides homer to hit to Kershaw him surprisingly is the second home-run not that this is the first... So Kershaw isn't surprise... :)

This place is AT&T park where is the most famous pitcher-friendly ball park in addition~~~~!!!)



매드범은 자신이 선발 출전하는 날 8번 타순으로 나가는 날도 많은데...

가끔은 대타로도 출장한다... ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


보치 감독 정말 편하겠;;;;


(Madbum play the eighth hitter of batting order a lot on a participatory day by starting pitcher...

He sometimes comes pinch-hitter... >.<


I think mind of manager Bochy is really comfortable...;;;;) 



작년엔 홈런 5개, 재작년엔 홈런 4개를 기록했다고 하든데...

올해는 몇 개나 칠 것인지 기대도 되고 흥미진진해진다...


투수 실버슬러거 경쟁이 치열해질지도~~~ ㅎㅎㅎ


(He recorded 5 home-run last year and 4 home-run two years ago...

Can he hit several home-run, I expect and feel interesting...


I don't know silver slugger's competition of pitcher is getting intense~~~  ^.^)








[현지시간 2016. 04. 09   LA Dodgers vs San Francisco Giants at AT&T Park]

댓글